Kariera w Hitze
Wyszukiwarka

Cena od

Cena do

Moc nominalna (kW)
Zakres obciążenia grzewczego (kW)
Sprawność cieplna (%)
Maksymalna długość polan (mm)
Ostatni produkt
klamka_czarna_2.png
Akcesoria
kominkowa czarna XL
Cena:65.00pln
Losowy produkt
szyba_Decor_prosta_duo_przod.png
Szyba
Decor płaskie plus szyba wewnętrzna
Cena:0.00pln
Logo stopka

Hitze sp. z o. o
Adres: Gdyńska 32
26-600 Radom

tel. +48 48 380 18 98


dołącz do nas  
Nowości

Kodeks Dobrej Współpracy

Obsługa i sprzedaż

Przywiązujemy ogromną wagę do profesjonalnej, kulturalnej i przyjaznej obsługi naszych Klientów. Staramy się, aby współpraca z marką HITZE odbywała się sprawnie, w miłej atmosferze oraz ku obupólnej korzyści i zadowoleniu. Przygotowaliśmy dla Państwa specjalny Kodeks Dobrej Współpracy, którym kierujemy się na co dzień z ogromną otwartością i życzliwością. 

 

Spotkanie to początek. Współpraca to postęp. Pozostanie razem to sukces.”

Henry Ford

 

KODEKS DOBREJ WSPÓŁPRACY 

 

  1. Dbamy o wysoką jakość obsługi Klienta i mamy świadomość ogromnej odpowiedzialności za naszą pracę.
  2. Dotrzymujemy, zarówno zobowiązań spisanych w ramach umów, jak i ustnych obietnic.
  3. Starannie i rzetelnie wywiązujemy się ze wszystkich warunków współpracy. W przypadku ewentualnych przeszkód poszukujemy optymalnych rozwiązań, które będą korzystne dla obu stron.
  4. Dotrzymujemy terminów i obietnic składanych klientom (np. przyjeżdżamy punktualnie na umówione spotkanie, przekazujemy nasze oferty w uzgodnionym terminie).
  5. Dokładnie sprawdzamy informacje, zanim przekażemy je naszemu Klientowi lub współpracownikom.
  6. Udzielamy rzetelnej informacji na zapytania Klienta (np. pytań o aktualny status produkcji lub wysyłki).
  7. Śledzimy na bieżąco zmiany w uchwałach, zarządzeniach i procedurach oraz przekładamy je na wykonywane obowiązki.
  8. Przyznajemy się do swoich błędów i dążymy do ich naprawienia. Przewidując dalsze konsekwencje reagujemy na pomyłki kolegów, tak aby też mogły być skorygowane.
  9. Stale poszukujemy usprawnień procesów, w których uczestniczymy. Pojawiające się problemy traktujemy jako nowe doświadczenia, które są okazją do zmiany na lepsze.
  10. Twórczo rozwijamy pomysły pojawiające się w różnych miejscach organizacji i dążymy do ich wdrożenia.
  11. Z otwartością i życzliwością obsługujemy wszystkich Klientów bez względu na zakres współpracy, miejsce nadania przesyłek oraz poziom obrotów.
  12. Aktywnie wychodzimy naprzeciw potrzebom Klienta, starając się wyprzedzać jego oczekiwania i poszukując usprawnień w dalszej współpracy.
  13. W przypadku pojawiających się problemów, doradzamy Klientowi i wspólnie szukamy najlepszych rozwiązań.
  14. Nie obiecujemy usług lub działań niemożliwych do realizacji.
  15. Jeśli nie możemy spełnić oczekiwań Klienta, to zawsze wyjaśniamy powód.
  16. Na bieżąco informujemy Klientów i współpracowników o każdej zmianie w naszych systemach i sposobie świadczenia usług.
  17. Szybko i rzetelnie informujemy klienta o odchyleniach jakościowych w realizacji usługi.
  18. Sprawnie i bez zbędnej zwłoki odpowiadamy na pisma, e-maile i telefony.
  • Dodaj link do:
  • facebook.com
pl

SIEĆ DYSTRYBUCJI - POLSKA

Dolnośląskie
Kujawsko-pomorskie
Lubelskie
Lubuskie
Łódzkie
Małopolskie
Mazowieckie
ŚWIAT KOMINKÓW WITOLD DRZYZGUŁA
Opolskie
Podkarpackie
Podlaskie
Pomorskie
Śląskie
Świętokrzyskie
Warmińsko-mazurskie
Wielkopolskie
Zachodniopomorskie

SIEĆ DYSTRYBUCJI - ŚWIAT

BELGIA
BIAŁORUŚ
BUŁGARIA
CHORWACJA
CZECHY
ESTONIA
FINLANDIA
FRANCJA
GRECJA
HISZPANIA
HOLANDIA
IRLANDIA
JORDANIA
LIBAN
LITWA
ŁOTWA
NIEMCY
POLSKA
ROSJA
RUMUNIA
SŁOWACJA
SŁOWENIA
TURCJA
UKRAINA
WĘGRY
WŁOCHY
Logo stopka

Hitze sp. z o. o
Adres: Gdyńska 32
26-600 Radom

tel. +48 48 380 18 98


dołącz do nas  
Facebook