JAKOŚĆ, jako warunek
satysfakcji klienta
Nasze podejście do tematu jakości jest bardzo proste. Produkt jest jakościowy jeżeli spełnia oczekiwania klienta w stopniu wyższym niż oczekiwany. Daje dodatkową satysfakcję z użytkowania gwarantując niezawodność przez długie lata. Wielu klientów definiuje ją zwyczajnie jako radość z posiadania danego produktu.
Dlatego w naszych kominkach wdrażamy sprawdzone rozwiązania wspierają je własnymi innowacjami.
Zastosowane rozwiązania techniczne
Użyte materiały
Kontrola procesu produkcji
Kontrola produktu gotowego
Monitoring eksploatacyjny
OBSŁUGA KLIENTA jako
priorytet organizacyjny
Mimo, iż skala produkcji kominków w firmie HITZE stale rośnie, niezmiennie stawiamy na bezpośrednie relacje z naszymi dystrybutorami w Polsce i na świecie. Planując procesy organizacyjne na pierwszym miejscu zawsze stawiamy jakość relacji. Priorytetem jest to, by być bliżej ludzi, którzy na co dzień współtworzą sukces marki HITZE.
Dołączając do grona dystrybutorów kominków HITZE otrzymasz dedykowanego Tobie opiekuna.
Niby nic wielkiego, ale w przeprowadzonych badaniach satysfakcji klientów ten czynnik wskazano, jako jedną z naszych najmocniejszych stron.
Kominek, jako gorące serce domu sam z siebie zacieśnia więzi pośród gromadzących się wokół ognia domowników. Pozwala odnaleźć spokój danej chwili i pomaga ludziom być jeszcze bliżej siebie. Właśnie te wartości pielęgnujemy również w naszym biznesie.
LOJALNOŚĆ jako
wyznacznik strategii
W HITZE wierzymy, że efektywne relacje biznesowe wymagają zaufania. Zaufanie z kolei ma korzenie w lojalności, która jest wypadkową wszystkich małych decyzji Zarządu oraz Pracowników Spółki HITZE. Dokładamy wszelkich starań, by tworzyć i realizować strategię pozwalającą rozwijać się równolegle obu stronom; producentowi i dystrybutorowi. Stawiamy na długoterminowe realizacje i jasne warunki współpracy.
Polityka sprzedażowa HITZE opiera się na poznaniu lokalnych uwarunkowań branży grzewczej oraz poszanowania istniejących struktur dystrybucyjnych.
Dobrze wiemy, że naszym zadaniem jest produkować. Sprzedaż detaliczną oraz usługi instalacyjne zostawiamy w 100% dystrybutorom. Bez lojalności w tym podstawowym zakresie nie moglibyśmy umacniać posiadanych relacji biznesowych.