
QUALITY as a condition
customer satisfaction

Our approach to quality is very simple. A product is of quality if it meets the customer's expectations to a higher degree than expected. It gives additional satisfaction from use and guarantees reliability for many years. Many customers simply define it as the joy of having a product.
That is why we implement proven solutions in our fireplaces, supporting them with our own innovations.


Technical solutions applied

Materials used

Production process control

Control of finished product

Operational monitoring

Customer service as
an organisational priority


Mimo, iż skala produkcji kominków w firmie HITZE stale rośnie, niezmiennie stawiamy na bezpośrednie relacje z naszymi dystrybutorami w Polsce i na świecie. Planując procesy organizacyjne na pierwszym miejscu zawsze stawiamy jakość relacji. Priorytetem jest to, by być bliżej ludzi, którzy na co dzień współtworzą sukces marki HITZE.
Dołączając do grona dystrybutorów kominków HITZE otrzymasz dedykowanego Tobie opiekuna.
It seems like nothing big, but in the conducted customer satisfaction surveys, this factor was indicated as one of our strongest points. It is obvious that all of our employees are trained and competent partners to conduct industry talks.
As the hot heart of the house, the fireplace itself strengthens the ties among the people gathering around the fire. It allows people to be closer together. And it is precisely these values that we also cultivate in our business.
a guideline for strategy

W HITZE wierzymy, że efektywne relacje biznesowe wymagają zaufania. Zaufanie z kolei ma korzenie w lojalności, która jest wypadkową wszystkich małych decyzji Zarządu oraz Pracowników Spółki HITZE. Dokładamy wszelkich starań, by tworzyć i realizować strategię pozwalającą rozwijać się równolegle obu stronom; producentowi i dystrybutorowi. Stawiamy na długoterminowe realizacje i jasne warunki współpracy.
Polityka sprzedażowa HITZE opiera się na poznaniu lokalnych uwarunkowań branży grzewczej oraz poszanowania istniejących struktur dystrybucyjnych.
We know very well that our job is to produce. We leave retail sales and installation services 100% to distributors. Without loyalty in this basic area we could not strengthen our business relations.

Company data
Stalko spółka z ograniczoną
odpowiedzialnością spółka komandytowa
EU VAT 9482603545
REGON: 361379132
KRS: 0000836475
Contact:
Helpline:
+48 800 880 030
General questions:
k.styczen@stalko.com
Address:
GENERAL:
ul. Solec 24/253,
00-403 Warszawa
OFFICE / WAREHOUSE:
Gdyńska street 32
26-600 Radom